• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego
GOPS w Wojniczu

GOPS w Wojniczu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wojniczu

  • Aktualności
  • Świadczenia
    • Świadczenia rodzinne
    • Świadczenia wychowawcze
    • Fundusz alimentacyjny
    • Dobry Start 300+
    • Karta Dużej Rodziny
    • Wsparcie kobiet w ciąży i rodzin „Za Życiem”
  • Pomoc społeczna
    • Pomoc społeczna
    • Przemoc w rodzinie
    • Wsparcie rodziny
    • Pomoc materialna dla uczniów – stypendium socjalne
    • Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Wojniczu
    • Placówka Wsparcia Dziennego w Sukmaniu
    • Projekty i programy
    • Centrum Aktywizacji i Opieki Seniora
  • O nas
    • Statut Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wojniczu
  • Pokaż pole wyszukiwania
Ukryj pole wyszukiwania
Strona główna/O nas/Statut Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wojniczu

Statut Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wojniczu

Rozdział I
Postanowienia ogólne
§ 1.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wojniczu zwany dalej „Ośrodkiem” działa na podstawie:

  1. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  2. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  3. ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
  4. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  5. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
  6. ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
  7. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  8. ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
  9. ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
  10. ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
  11. ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
  12. ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu narkomanii,
  13. ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych,
  14. ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku prawo energetyczne,
  15. ustawy z 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego,
  16. ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty,
  17. ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  18. ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,
  19. ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów,
  20. ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
  21. ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
  22. ustawy z dnia 5 grudnia 2014r o Karcie Dużej Rodziny
  23. ustawy z dnia 4 listopada 2016r o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”
  24. uchwały Nr X/44/90 Rady Gminy w Wojniczu z dnia 23 kwietnia 1990r. w sprawie utworzenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wojniczu,
  25. innych przepisów prawnych dotyczących „Ośrodka” i jednostek budżetowych,
  26. niniejszego statutu zatwierdzonego przez Radę Miejską w Wojniczu.

§ 2.

  1. „Ośrodek” jest jednostką organizacyjną Gminy Wojnicz, nie posiadającą osobowości prawnej, która funkcjonuje w formie jednostki budżetowej.
  1. Siedziba „Ośrodka” znajduje się w Wojniczu, ul. Krzywa 16 .
  2. Terenem działania „Ośrodka” jest gmina Wojnicz.
  3. Ośrodek używa pieczęci z napisem:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

32-830 Wojnicz, ul. Krzywa 16

Ident. 850019547 NIP 8732632488

Rozdział II
Cele i zadania Ośrodka
§ 3

Celem działalności „Ośrodka” jest:

  1. umożliwienie osobom i rodzinom przezwyciężanie trudnych sytuacji życiowych, których nie są one w stanie pokonać, wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości;
  2. wspieranie osób i rodzin w wysiłkach zmierzających do zaspokojenia niezbędnych potrzeb i umożliwianie im życia w warunkach odpowiadających godności człowieka;
  3. podejmowanie działań zmierzających do życiowego usamodzielnienia osób i rodzin oraz ich integracji ze środowiskiem.

§ 4

  1. Zadania „Ośrodka” z zakresu ustawy o pomocy społecznej polegają w szczególności na:
  • przyznawaniu i wypłacaniu przewidzianych ustawą świadczeń;
  • pracy socjalnej;
  • prowadzeniu i rozwoju niezbędnej infrastruktury socjalnej;
  • analizie i ocenie zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej,
  • realizacji zadań wynikających z rozeznanych potrzeb społecznych;
  • rozwijaniu nowych form pomocy społecznej i samopomocy w ramach zidentyfikowanych potrzeb.

2. „Ośrodek” realizując zadania zlecone z zakresu administracji rządowej kieruje się ustaleniami przekazanymi przez wojewodę.

3. „Ośrodek” wykonując zadania własne gminy w zakresie pomocy społecznej kieruje się ustaleniami Burmistrza oraz uchwałami Rady Miejskiej.

§ 5

  1. Do zadań własnych gminy o charakterze obowiązkowym z zakresu pomocy społecznej, realizowanych przez „Ośrodek” należą:
  • opracowanie i realizacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem programów pomocy społecznej, profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i innych, których celem jest integracja osób i rodzin z grup szczególnego ryzyka;
  • sporządzanie oceny zasobów pomocy społecznej w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej;
  • udzielanie schronienia, zapewnienie posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym;
  • przyznawanie i wypłacanie zasiłków okresowych;
  • przyznawanie i wypłacanie zasiłków celowych;
  • przyznawanie i wypłacanie zasiłków celowych na pokrycie wydatków powstałych w wyniku zdarzenia losowego;
  • przyznawanie i wypłacanie zasiłków celowych na pokrycie wydatków na świadczenia zdrowotne osobom bezdomnym oraz innym osobom nie mającym dochodu i możliwości uzyskania świadczeń na podstawie przepisów o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
  • przyznawanie zasiłków celowych w formie biletu kredytowanego;
  • opłacanie składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe za osobę, która zrezygnuje z zatrudnienia w związku z koniecznością sprawowania bezpośredniej, osobistej opieki nad długotrwale lub ciężko chorym członkiem rodziny oraz wspólnie niezamieszkującymi matką, ojcem lub rodzeństwem;
  • praca socjalna;
  • organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych, w miejscu zamieszkania, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
  • prowadzenie i zapewnienie miejsc w mieszkaniach chronionych;
  • dożywianie dzieci;
  • sprawienie pogrzebu, w tym osobom bezdomnym;
  • kierowanie do domu pomocy społecznej i ponoszenie odpłatności za pobyt mieszkańca gminy w tym domu;
  • pomoc osobom mającym trudności w przystosowaniu się do życia po zwolnieniu z zakładu karnego;
  • sporządzanie sprawozdawczości oraz przekazywanie jej właściwemu wojewodzie, również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego;
  • utworzenie i utrzymanie ośrodka, w tym zapewnienie środków na wynagrodzenia pracowników;
  • przyznawanie i wypłacanie zasiłków stałych;
  • opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

2.  Do zadań własnych gminy realizowanych przez „Ośrodek”, należą:

  • przyznawanie i wypłacanie zasiłków specjalnych celowych;
  • przyznawanie i wypłacanie pomocy na ekonomiczne usamodzielnienie w formie zasiłków, pożyczek oraz pomocy w naturze;
  • prowadzenie i zapewnienie miejsc w domach pomocy społecznej i ośrodkach wsparcia o zasięgu gminnym oraz kierowanie do nich osób wymagających opieki;
  • podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenie i realizacja programów osłonowych;
  • współpraca z powiatowym urzędem pracy w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz informacji o wolnych miejscach pracy, upowszechnianie informacji o usługach poradnictwa zawodowego i o szkoleniach.

3. Do zadań zleconych z zakresu administracji rządowej realizowanych przez „Ośrodek” należą:

  • organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
  • przyznawanie i wypłacanie zasiłków celowych na pokrycie wydatków związanych z klęską żywiołową lub ekologiczną;
  • prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowych domów samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
  • realizacja zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, mających na celu ochronę poziomu życia osób, rodzin i grup społecznych oraz rozwój specjalistycznego wsparcia;
  • przyznawanie i wypłacanie zasiłków celowych, a także udzielanie schronienia, posiłku oraz niezbędnego ubrania cudzoziemcom;
  • przyznawanie i wypłacanie zasiłków celowych, a także udzielanie schronienia, posiłku i niezbędnego ubrania cudzoziemcom, którzy uzyskali zgodę na pobyt tolerowany na terytoriom Rzeczypospolitej Polskiej;
  • wypłacanie wynagrodzenia za sprawowanie opieki.

§ 6

„Ośrodek” wykonuje również zadania przekazane mu do realizacji na podstawie upoważnienia właściwego organu gminy, w przypadkach przewidzianych w ustawach:

  1. Zadania z zakresu ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie:
    1. Tworzenie gminnego systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w tym:
      • opracowanie i realizacja gminnego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie;
      • prowadzenie poradnictwa i interwencji w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w szczególności poprzez działania edukacyjne służące wzmocnieniu opiekuńczych i wychowawczych kompetencji rodziców w rodzinach zagrożonych przemocą w rodzinie;
      • zapewnienie osobom dotkniętym przemocą w rodzinie miejsc w ośrodkach wsparcia;
      • tworzenie zespołów interdyscyplinarnych.
  2. Obsługa organizacyjno – techniczna zespołu interdyscyplinarnego.
  1. Zadania z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
  1. Opracowanie i realizacja 3 – letnich gminnych programów wspierania rodziny.
  2. Tworzenie możliwości podnoszenia kwalifikacji przez asystentów rodziny.
  3. Tworzenie oraz rozwój systemu opieki nad dzieckiem, w tym prowadzenie placówek wsparcia dziennego oraz praca z rodziną przeżywającą trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczych przez:
    • zapewnienie rodzinie przeżywającej trudności wsparcia i pomocy asystenta rodziny oraz dostępu do specjalistycznego poradnictwa;
    • organizowanie szkoleń i tworzenie warunków do działania rodzin wspierających;
    • prowadzenie placówek wsparcia dziennego oraz zapewnienie w nich miejsc dla dzieci.
  4. Finansowanie:
    • podnoszenia kwalifikacji przez asystentów rodziny;
    • kosztów związanych z udzielaniem pomocy, o których mowa w art. 29 ust. 2 ustawy, ponoszonych przez rodziny wspierające.
  1. Współfinansowanie pobytu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka, placówce opiekuńczo – wychowawczej, regionalnej placówce opiekuńczo – terapeutycznej lub interwencyjnym ośrodku preadopcyjnym.
  2. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z zakresu wspierania rodziny oraz przekazywanie ich właściwemu wojewodzie, w wersji elektronicznej, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.
  3. Prowadzenie monitoringu sytuacji dziecka z rodziny zagrożonej kryzysem lub przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo – wychowawczej zamieszkałego na terenie gminy.
  4. Przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji w przypadku powstania zaległości za okres dłuższy niż 12 m-cy z tytułu nieponoszenia opłat przez rodziców za pobyt dziecka w pieczy zastępczej.
  1. Zadania z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości oraz przeciwdziałaniu alkoholizmowi:
  1. Opracowywanie i realizacja gminnego program profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
  2. Zlecanie i zawieranie umów ze współrealizatorami gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
  3. Prowadzenie działań zmierzających do udzielania osobom uzależnionym i współuzależnionym pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej.
  4. Inicjowanie i realizowanie innowacyjnych form profilaktyki alkoholowej.
  5. Prowadzenie placówek wspierających lub realizujących zadania określone w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
  6. Opracowywanie sprawozdań z realizacji zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.
  1. Zadania z zakresu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, w szczególności:
  1. Zwiększanie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych i osób zagrożonych uzależnieniem.
  2. Udzielanie rodzinom, w których występują problemy narkomanii, pomocy psychospołecznej i prawnej.
  3. Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej, edukacyjnej oraz szkoleniowej w zakresie rozwiązywania problemów narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży, w tym prowadzenie zajęć sportowo-rekreacyjnych dla uczniów, a także działań na rzecz dożywiania dzieci uczestniczących w pozalekcyjnych programach opiekuńczo-wychowawczych i socjoterapeutycznych.
  4. Wspomaganie działań instytucji, organizacji pozarządowych i osób fizycznych, służących rozwiązywaniu problemów narkomanii.
  5. Pomoc społeczna osobom uzależnionym i rodzinom osób uzależnionych dotkniętym ubóstwem i wykluczeniem społecznym i integrowanie ze środowiskiem lokalnym tych osób z wykorzystaniem pracy socjalnej i kontraktu socjalnego.
  6. Sporządzanie corocznego raportu z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii – przeciwdziałanie narkomanii.

V. Zadania z zakresu ustawy o dodatkach mieszkaniowych:

1. Przyznawanie i wypłacanie dodatków mieszkaniowych.

VI. Zadania z zakresu ustawy prawo energetyczne:

1. Przyznawanie i wypłacanie dodatków energetycznych.

VII. Zadania z zakresu ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, w szczególności:

1. Promowanie zdrowia psychicznego i zapobieganie zaburzeniom psychicznym.

2.  Zapewnienie osobom z zaburzeniami psychicznymi wielostronnej, zintegrowanej i dostępnej opieki zdrowotnej oraz innych form pomocy niezbędnych do życia w środowisku społecznym, rodzinnym i zawodowym.

VIII. Zadania z zakresu ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych:

  1. Wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej należących do właściwości gminy.

IX. Zadania z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych:

1. Przyznawanie i wypłacanie:

a) zasiłków rodzinnych oraz dodatków do zasiłków rodzinnych z tytułu:

– urodzenia dziecka;

– opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego;

– samotnego wychowywania dziecka;

– wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej;

– kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego;

– rozpoczęcia roku szkolnego;

– podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania;

b) jednorazowych zapomóg z tytułu urodzenia się dziecka;

c) świadczeń opiekuńczych:

  • zasiłków pielęgnacyjnych;
  • specjalnych zasiłków opiekuńczych;
  • świadczeń pielęgnacyjnych.

2. Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne za osoby, o których mowa w art. 16a ust. 1 i art. 17 ust.1 ustawy o świadczeniach rodzinnych, niepodlegające obowiązkowi w/w ubezpieczeń z innego tytułu.

X. Zadania z zakresu ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów:

1. Przyznawanie i wypłacanie zasiłków dla opiekunów.

2. Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne za osoby, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, niepodlegające obowiązkowi w/w ubezpieczeń z innego tytułu.

XI. Zadania z zakresu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów:

  1. Przyznawanie i wypłacanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
  2. Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenie postępowań i wydawanie w tych sprawach decyzji.
  3. Przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego wynikających z tytułów, o których mowa w art. 28 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy.

XII. Zadania z zakresu ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci:

1.Przyznawanie i wypłacanie świadczenia wychowawczego.

XIII. Zadania z zakresu ustawy o Karcie Dużej Rodziny

1.Przyznawanie członkom rodziny wielodzietnej Karty Dużej Rodziny

XIV. Zadania z zakresu ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”:

1.Przyznawanie i wypłacanie jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, posiadającego zaświadczenie, o którym mowa w art.4 ust.3 ustawy

2.Koordynowanie poradnictwa, o którym mowa w art.8 ust.1 przez asystenta rodziny.

Koordynacja ta ma polegać na opracowywaniu katalogu
wsparcia możliwego do uzyskania oraz występowaniu przez asystenta rodziny do
odpowiednich podmiotów, w celu umożliwienia skorzystania ze wsparcia.

XV. Zadania z zakresu ustawy o systemie oświaty:

1.Realizacja świadczeń w formie pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, tj.

przyznawania i wypłacanie stypendiów szkolnych i zasiłków szkolnych.

Rozdział
Struktura organizacyjna Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
§ 7

  1. Strukturę organizacyjną „Ośrodka” oraz wyodrębnionych w jego ramach jednostek organizacji wewnętrznej:
    1. Placówki Wsparcia Dziennego, zwanej dalej „Placówką”,
    2. Ośrodka wsparcia – jednostki organizacyjnej pomocy społecznej dziennego pobytu – zwanego dalej „Klubem Samopomocy”

      określa Regulamin Organizacyjny „Ośrodka” oraz Regulaminy wyodrębnionych w jego ramach jednostek organizacji wewnętrznej, wprowadzone Zarządzeniem Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  2. Dyrektor kieruje działalnością „Ośrodka”, reprezentuje go na zewnątrz i jest za jego działalność odpowiedzialny. W przypadku nieobecności Dyrektora jego obowiązki wykonuje upoważniony pracownik.
  3. Zatrudnianie i zwalnianie Dyrektora oraz wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do niego należy do Burmistrza.
  4. Dyrektor jest przełożonym służbowym w stosunku do pracowników „Ośrodka”, oraz wyodrębnionych w jego ramach jednostek organizacji wewnętrznej: i wykonuje w stosunku do nich wszelkie czynności służbowe wynikające ze stosunku pracy.
  5. Burmistrz udziela Dyrektorowi „Ośrodka” upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej należących do właściwości gminy.
  6. Upoważnienie, o którym mowa wyżej może być także udzielone innej osobie na wniosek Dyrektora „Ośrodka”.
  7. Dyrektor „Ośrodka” wykonuje zadania z zakresu administracji publicznej zgodnie z przekazanymi upoważnieniami.
  8. Dyrektor wydaje zarządzenia w sprawach dotyczących funkcjonowania Ośrodka oraz wyodrębnionych w jego ramach jednostek organizacji wewnętrznej.
  9. Dyrektor „Ośrodka” składa Radzie Miejskiej coroczne sprawozdanie z działalności „Ośrodka” oraz przedstawia potrzeby w zakresie pomocy społecznej. Rada Miejska biorąc pod uwagę potrzeby opracowuje i kieruje do wdrożenia lokalne programy pomocy społecznej.
  10. „Ośrodek” współdziała i prowadzi obsługę biurową Punktu Konsultacyjnego dla osób uzależnionych oraz dotkniętych przemocą, Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie.

§ 8

Zasady wynagradzania i kwalifikacje pracowników „Ośrodka” oraz wyodrębnionych w jego ramach jednostek organizacji wewnętrznej określają odrębne przepisy.

Rozdział IV
Zasady gospodarki finansowej
§ 9

  1. Podstawą gospodarki finansowej „Ośrodka” jest plan finansowy sporządzony przez Dyrektora z uwzględnieniem zasad obowiązujących dla jednostek budżetowych określonych w odrębnych przepisach.
  2. „Ośrodek” zarządza samodzielnie przydzieloną częścią mienia oraz prowadzi samodzielną gospodarkę w ramach posiadanych środków, kierując się zasadą efektywności, celowości i rzetelności ich wykorzystania.
  3. „Ośrodek” prowadzi rachunkowość według zasad określonych w odrębnych przepisach.
  4. Centrum Ekonomiczno – Administracyjne w Wojniczu zapewnia Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Wojniczu obsługę w zakresie rachunkowości, gospodarki finansowej, spraw kadrowych oraz innych zadań określonych w Statucie Centrum Ekonomioczno-Administracyjnego w Wojniczu.

Rozdział V
Postanowienia końcowe
§ 10

  1. Statut „Ośrodka” nadawany jest uchwałą Rady Miejskiej w Wojniczu.
  2. Zmiany w statucie „Ośrodka” mogą być dokonywane w trybie właściwym dla jego nadania.

Pierwszy Sidebar

  • O nas
    • Statut Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wojniczu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wojniczu

Krzywa 16
32-830 Wojnicz

tel. 14 666 41 30
fax 14 679 00 30

Zobacz numery wewnętrzne

e-mail: gops@wojnicz.pl

Stopka

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wojniczu

Ul. Krzywa 16
32-830 Wojnicz

e-mail: gops@wojnicz.pl

Adres skrzynki EPUAP: /GOPSWojnicz/domyslna

tel. 14 6790 030
fax 14 679 00 30

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 · Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wojniczu · Zaloguj się

Biuletyn Informacji Publicznej
Skrzynka podawcza ePUAP

Godziny urzędowania

Poniedziałek – piątek:
7:30 – 15:30

 

W środy dział Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego oraz Świadczeń Wychowawczych  jest nieczynny dla stron (dzień wewnętrzny)

  • Deklaracja dostępności
  • RODO oraz Cookies
  • Mapa strony
RODO: W związku z rozpoczęciem obowiązywania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. na naszym portalu obowiązuje zaktualizowana Polityka Prywatności. COOKIES: Nasz Portal wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania portalu do potrzeb użytkownika. Więcej informacji o RODO oraz cookies wykorzystywanych na Portalu znajdziesz klikając w poniższy przycisk.ZgodaPolityka prywatności